Een half jaar door Zuidoost Azië - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Martijn en Marjorie - WaarBenJij.nu Een half jaar door Zuidoost Azië - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Martijn en Marjorie - WaarBenJij.nu

Een half jaar door Zuidoost Azië

Door: -=10Us=-

Blijf op de hoogte en volg Martijn en Marjorie

01 Februari 2005 | Nederland, Tilburg

Welkom op onze site!

Sinds enkele maanden zijn we druk bezig met de voorbereidingen voor ons vertrek van een half jaar naar Zuidoost Azië.

Via deze site willen we iedereen die het leuk vindt op de hoogte houden van het verloop hiervan.
Natuurlijk kan ook gemaild worden naar ons gewone E-mailadres;
*Martijnvanvuurde@hotmail.com
*Marjoriewag@hotmail.com

Op 16-02-2005 vliegen we naar Bangkok. Daar vandaan zal deze pagina verder gevuld worden met de avonturen onderweg.

Bedankt voor je bezoek!! Wellicht tot later.

Martijn en Marjorie

• 01 Februari 2005 - 20:38

Pee:

Hee Familie!
    Leuk hoor dat alle stellen een eigen website krijgen :)
    Ik hoop niet dat het overslaat naar de oudere generatie... :P

Ik heb mijzelf toegevoegd aan de mailing lijst. Tot zondag!

Bye, P.

• 02 Februari 2005 - 07:30

Mam En Pap:

leuk zeg!!!!Nou,we blijven het volgen hoor!Spannend allemaal!!

• 02 Februari 2005 - 10:47

Jochem En Marjolijn:

Hee Martijn en Marjorie,
    Wij zijn stiekem wel een beetje jaloers op jullie!! Veel plezier, doe voorzichtig, maar bovenal GENIET!!!
    Groeten,
    Jochem, Marjolijn & kidzzz

• 02 Februari 2005 - 12:06

Niels:

Leuk zo'n site hè! Ik hoop dat alle plannen uitvoerbaar zijn en jullie kunnen gaan doen wat jullie willen. Geniet er maar lekker van, veel plezier, doe voorzichtig en kijk onderweg ook af en toe eens naar de familie op www.nielsengemma.nl!

• 03 Februari 2005 - 14:49

Johan:

Heel veel plezier toegewenst, daar niet teveel inkopen doen en als er iets is kun je gerust even bellen. De groeten aan je vrouw !!!

• 04 Februari 2005 - 06:29

-=10us=-:

***************************

Collega's ter info:

Vrijdag 4 februari a.s. is het de laatste werkdag van Martijn.
    Samen met zijn vriendin Marjorie vertrekt Martijn woensdag 16 februari a.s. naar Bangkok.
    Van daaruit gaan ze 6 maanden reizen door Zuidoost Azië. Mogelijk eerst naar Nepal en daarna Tibet en verder .........................

Morgen om 17.00 is de bar geopend om een "laatste" pilsje met Martijn te drinken en te proosten op de geweldige reis die ze samen gaan maken.

Ben je benieuwd hoe het Martijn en Marjorie tijdens hun reis vergaat kijk dan op hun website, www.martijnenmarjorie.waarbenjij.nu

Goede reis !

***************************

-=Destil bedankt!=-

• 04 Februari 2005 - 09:13

Balie-Oss:

Veel plezier en kijk goed uit voor Chipostilaroe's.

Groetjes Team Oss

• 04 Februari 2005 - 09:49

Vestiging Eersel:

Heel veel plezier en maak er wat van en natuurlijk weet je uit Oss al waar je voor uit moet kijken (de chipolatapudding)

• 04 Februari 2005 - 13:17

Jan Klarenbeek:

Hey die Martijn, Ik kan helaas niet op je afscheidsfeestje zijn, tenzij jullie er nog zijn rond 17.45 uur. Ik moet namelijk vanuit Breda komen vanaf 17.00 uur. Maar mocht ik je niet zien dan wens ik je het allerbeste voor de toekomst en heel veel plezier met jullie reis.

Groetjes Jan.

• 04 Februari 2005 - 13:18

Vestiging Barendrecht:

Martijn,wij van de vest Barendrecht wensen jou en je vriendin een hele mooie tijd toe in het verre Oosten.
    En hopelijk tot ziens,
    tel 0180-610320
    fax 0180-610326

• 04 Februari 2005 - 13:18

Johan Van Der Kooij:

Hierbij wil ik je bedanken voor de prettige samenwerking, en je veel succes wensen met je m.i. prachtige rondreis. Ik ben helaas niet in de gelegenheid vanmiddag naar Tilburg te komen omdat ik het laatste half uur Henny van der Poel vervang in de vestiging, want die moet naar de tandarts.

Succes, en wellicht tot ziens.

vriendelijke groet,

Johan

• 05 Februari 2005 - 08:02

Nita En Bert:

Lieve Martijn & Marjorie
    We wensen jullie een heerlijke tijd en veel genieten toe.

• 05 Februari 2005 - 15:37

Adje En Mariette:

Leuk van opzet Joor en Martijn!. Het is nu al aftellen geblazen. Jullie werkvloer is voor jullie reis nu afgesloten. Nu de laatste beetjes nog. Wel spannend he zo lang weg. Tenminste voor ons om jullie zo lang te gaan missen. Maar de voorbereidingen zijn goed en dan het avontuur tegenmoet zien.

• 07 Februari 2005 - 06:34

Jurgen Van Hest:

Ha 10-us en Marjorie,
    Ondanks dat ik niet op je borrel kon zijn, wil ik jullie bij deze toch een ontzettend gave tijd toewensen in ZO-Azië. Mocht je toevallig in Papua Nieuw-Gunea komen, heb ik nog wel een adresje voor jullie van een zeer goede bekende die jullie lekkere tomatenwijn laat proeven (zelfgemaakt) tijdens een spelletje Catan.
    Groetjes en hou me op de hoogte,
    Jurgen van (D)Hest(il)

• 08 Februari 2005 - 19:23

Marco Van Esch:

Ha die Martijn ennu Marjorie,

Helaas kon ik niet aanwezig zijn op je afscheidsborrel (vanwege de business)om je persoonlijk de hand te schudden. Ik wil je in ieder geval bedanken voor de fijne samenwerking en heel veel plezier met jullie reis.

Groetjes Marco
    Destil/Van Esch Bedrijfskleding.

• 09 Februari 2005 - 20:32

Joor Je Paps En Mams:

nog een weekje en dan breekt de grote dag aan van vertrek. spannend he!

• 10 Februari 2005 - 10:16

Ton Van Den Eijnden:

Helaas niet op de afscheidsborrel. Ben weer helemaal de"oude".
    Goeie reis en behouden vaart.Ton.

• 13 Februari 2005 - 19:47

Gemma:

Geniet van alles wat je gaat zien & meemaken, en denk af en toe eens aan ons!

Liefs G.

• 14 Februari 2005 - 07:59

Pap En Mams:

nog even genieten van erwtensoep en spruitjes en dan...naar de vietnamese loempia's en de rijst!

• 19 Februari 2005 - 21:48

Ad En Mariette:

Fijn dat alles nu loopt zoals gewenst. Na een vertraagde reis en vertraagde bagage is het nu genieten wat op jullie afkomt. doe het dan ook.
    énne de complimenten voor het afkicken van de sigaretten! hiep hoy