Delayed....cancelled...! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Martijn en Marjorie - WaarBenJij.nu Delayed....cancelled...! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Martijn en Marjorie - WaarBenJij.nu

Delayed....cancelled...!

Door: Martijn en Marjorie

Blijf op de hoogte en volg Martijn en Marjorie

16 Februari 2005 | Nederland, Tilburg

Hallo Allemaal,

Het is echt niet te geloven maar ons avontuur is al begonnen.

Na vele dagen stress, weinig slaap en veel geregel vandaag om 04.00 uur opgestaan om eindelijk naar Schiphol te gaan en aan onze langverwachte reis te beginnen.

Na uitgezwaaid te zijn door een hele uitzwaaibrigade stonden we dan eindelijk bij de gate om naar Munchen te vliegen.
Vanuit Munchen zouden, jawel ZOUDEN we eigenlijk doorvliegen naar Doha (Qatar).
Daar even wachten om vervolgens onze Azie-bestemming Bangkok te bereiken.

Eerst kregen we te horen dat er een vertraging was van een half uur door hevige sneeuwval in Munchen.(Daar hadden we niet echt rekening mee gehouden.)
Vervolgens kwam daar nog eens twee uur bij en toen we dachten uiteindelijk te kunnen boarden om tien uur, was de vlucht helemaal gecancelled.

Een beter alternatief dan morgen maar weer naar Schiphol te gaan was er niet, dussssssssss komt het er op neer dat we nog steeds "genieten" van het Nederlandse weer en de Nederlandse keuken.

Hopelijk komt ons volgende berichtje dan wel echt uit Azie!

Wij willen het uitzwaaicomite bedanken voor het hele vroege opstaan en hopen dat ze er morgen weer zijn...(grapje).

Groetjes,
Martijn en Marjorie
Beusichem.... :(

• 19 Februari 2005 - 19:18

Sindy:

Tja wat zal ik ee eens van zeggen....

• 20 Februari 2005 - 08:58

Wiebe:

vol verbazing heb ik (met de lln.) jullie bericht gelezen..... en nu?! hoe staan jullie er nu voor? hopelijk snel bericht met de eerste indrukken van een land hier ver vandaan