Terug in "Sticky" Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Martijn en Marjorie - WaarBenJij.nu Terug in "Sticky" Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Martijn en Marjorie - WaarBenJij.nu

Terug in "Sticky" Bangkok

Door: Martijn en Marjorie

Blijf op de hoogte en volg Martijn en Marjorie

20 Februari 2005 | Thailand, Bangkok

Hallo mensen,

Eindelijk zijn we er dan toch gekomen. Onze vlucht verliep nog redelijk goed, vergeleken met de dag ervoor...pfff. In Munchen goed 7 uurtjes gewacht op onze vlucht naar Doha - Quatar (Saudi Arabie). Dat was precies halverwege en daar konden we de benen weer even strekken.

Na een lange trip van een uurtje of 24 (inclusief wachten) kwamen we aan in Bangkok. Een flinke klap toen we de temperatuur daar over ons heen kregen; 35 graden... niet te min!

Na een half uurtje op onze tassen gewacht te hebben, was alleen die van mij er nog maar. Iedereen was al weg, behalve wij.
Nog even gewacht en toen toch maar nagevraagd of er iets over bekend was. Blijkbaar was de tas van Joor gewoon in Amsterdam achtergebleven en dat betekende dus NOG een paar dagen zonder kleren (en ze waren al neer te zetten)... Wat een start!!
De volgende ochtend zou de tas afgegeven moeten worden, maar je raadt het al..
Eind goed, al goed. Gisterenavond (zondag) kwam haar tas en hebben we er flink wat biertjes op gedronken. Tijd om nou echt te gaan genieten!

Toch ging het allemaal niet helemaal hoe we het gehoopt hebben en hebben daarom nogmaals feiten op een rijtje gezet en bekeken in hoeverre het reeel is om eerst naar Nepal en Tibet te gaan om vervolgens half april in Cambodja te zijn om mijn ouders (Martijn) daar te treffen. Dit blijkt een bijna onmogelijke trip en daarom hebben we maar besloten om, ondanks het mindere weer, later die kant op te gaan. We hebben een busticket en visum besteld voor Laos. Overmogen vertrekken we.

Hopelijk daar vandaan meer...

Voorlopig genieten we even van de heerlijke temperaturen hier en van alles wat hier te zien en te doen is...

Tot onze volgende mail!!

Groetjes,

Martijn en Marjorie

• 21 Februari 2005 - 00:23

Biertjes Drinken!:

Daaag mutsen,

Ja ja, biertjes drinken omdat het vliegtuig niet wil vertrekken. Biertjes drinken omdat we 1 dag langer in Nederland moeten blijven. Biertjes drinken omdat we 7 uur in Duitsland mochten wachten. Biertjes drinken omdat Joortje zonder make-up de straat op moest. Biertjes drinken omdat we Pat Pong gevonden hebben. Leuke smoes, niks mis mee.

Ik zal ook eens een biertje drinken omdat ik morgen weer om 7 uur uit mijn nest moet en dan ga ik niet naar Laos maar naar mijn werk.

P.s. Gaat er geen trein naar Laos??

• 21 Februari 2005 - 08:50

Jaco,Diana:

Fijn hoor,dat alles nu voor elkaar is!!!Straks lekker relaxed in de bus naar Laos!Goede reis!!!!!

• 21 Februari 2005 - 16:37

Lien:

Tjonge jonge jullie zijn al wel met je neus in alle ellende gevallen, maar ik weet zeker dat dat voor jullie weer een goede reden is om er bier op te gaan drinken, zou ik namelijk wel doen, leuk die foto's, kan ik mijn zussie en man goed in de gaten houden! Dikke kus (incl knuffel)

• 21 Februari 2005 - 17:32

Astrid + Kelvin:

Tjonge,jonge, Wat een pech, maar eindelijk kan jullie avontuur dan beginnen ! en dat is altijd beter dan maar werken in ons koude kikkerlandje !
    Geniet ervan en tot mails.

• 22 Februari 2005 - 08:59

Martijn En Marjorie:

Leuk al die reacties.

Bedankt en volhouden hè?!

Tot later...

• 22 Februari 2005 - 16:28

Nicolette:

Wel leuk om jullie zo te volgen!
    Alle ellende hebben jullie al gehad dus de reis kan alleen nog maar beter en mooier worden. Veel plezier en groetjes vanuit het witte Eindhoven.
    Groetjes Nicolette

• 22 Februari 2005 - 17:46

Ad En Mariette:

Leuk en onvoorstelbaar om jullie op die foto's te zien in die warmte. Nu met de bus naar laos. Ben benieuwd. Het zal wel meer hobbekl de bobbel gaan of niet soms